186’yı nereye şikayet edebilirim?
Dilekçe hakkı kapsamında talep ve şikâyetlerinizi kamu kurumlarına iletebilir, bilgi edinme hakkı kapsamında ise Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) aracılığıyla kamu kurumlarından bilgi talep edebilirsiniz.
186 nereye ait bir numaradır?
Acil numaralarAcil iletişim numaralarıAmbulans servisi (Alo Ambulans)112Jandarma acil durum156Elektrik kesintisi186Doğal gaz kesintisi18718 diğer hatlar
Alo 186 ne işe yarar?
ENERJİSA DAĞITIM ŞİRKETLERİ TÜRKİYE’DE BİR İLKİ BAŞARDI Ayedaş / Toroslar / Başkent 186 ile elektrik dağıtım hizmetleri işlemleriniz artık bir cep telefonu uzağınızda.
Enerjisa şikayet nasıl yapılır?
Enerjisa Mobil uygulamasının yanı sıra dağıtım şirketlerinin Mobil 186 uygulaması, 186 Çağrı Merkezi, dağıtım bölgesi web sitesi ve dağıtım sosyal medya destek hesapları aracılığıyla da kesinti/arıza bildirimlerinizi bırakabilirsiniz.
184 şikâyet edince ne olur?
İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.
170 şikâyet edince ne olur?
İşçi Koruma Yasası’nın gerekliliklerine uymayan işletmeler, çalışanlara bildirim yapıldıktan sonra denetlenir. Denetim sonucunda müfettişler tarafından cezai yaptırımlar uygulanır. İşverenlerin, hem kendileri hem de çalışanları için OSGB şirketlerinin hizmetlerini kullanarak işçi koruma yasalarına uyma konusunda yasal bir yükümlülüğü vardır.
186 devletin mi?
186 numarası Boğaziçi Elektrik Dağıtım (BEDAŞ)’ın resmi çağrı merkezi numarasıdır.
186’yı aramak ücretli mi?
Alo 186’yı arayan müşteriler sorunlarını otomatik sesli yanıt sistemi aracılığıyla veya canlı müşteri hizmetleri temsilcisiyle görüşerek bildirebilirler. Çağrı merkezi tüm tüketicilere açıktır ve ücretsizdir; ücretsiz bir hizmettir.
186 ne anlama gelir?
Aydınlatma sorununuzu web sitemizin online işlem menüsünden, WhatsApp kurumsal telefon numaramızdan, Mobil 186 uygulamamızdan veya 186 çağrı merkezimizden bize bildirebilirsiniz.
186 saat kaça kadar çalışıyor?
OEDAŞ’tan hizmet aldıkları bölgede yapılması planlanan çalışmalarla ilgili bilgi sahibi olmak isteyen aboneler, 186 numaralı çağrı merkezini 7/24 arayarak bilgilerini güncellediklerinde SMS yoluyla bilgilendirme alabilecek.
186 IBAN ister mi?
Tazminat almaya hak kazandığınıza dair bir bildirim almanız halinde; talebinizi internet sitemizin “Çevrimiçi İşlemler” menüsünden, kurumsal WhatsApp telefon numaramızdan, Mobil 186 uygulamamızdan, 186 çağrı merkezi numaramızdan veya kullanıcı hizmet merkezlerimizden iletişim numaranız ve IBAN bilgileriniz ile birlikte iletebilirsiniz.
Başka ilden 186 nasıl aranır?
Sabit hat veya cep telefonundan 186’yı ararsanız, doğrudan bölgenizdeki dağıtım şirketine bağlanırsınız. Dağıtım ve kamu hizmetleri şirketleri ayrıca başka bir hat üzerinden arıza raporları alabilir.
Cimere elektrik nasıl şikayet edilir?
CİMER’e www..tr veya e-devlet portalı www..tr üzerinden NASIL BAŞVURABİLİRİM? ALO 150 telefon hattını arayarak. İletişim Müdürlüğü’ne mektup ve faks göndererek. Daha fazla makale…
Tedaş hangi bakanlığa şikayet edilir?
T.C. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı
Sokak elektrik direkleri kimin sorumluluğunda?
Genel Aydınlatma Yönetmeliğine göre; dağıtım şirketleri, genel halkın kullanımına açık bulvar, cadde, sokak, alt geçit, üst geçit, köprü, meydan, kavşak, kaldırım ve yaya geçitlerinin aydınlatılmasından ve gerekli aydınlatma ve ölçüm sistemlerinin kurulmasından ve işletilmesinden sorumludur.
Sokak elektrik direkleri kimin sorumluluğunda?
Genel Aydınlatma Yönetmeliğine göre; dağıtım şirketleri, genel halkın kullanımına açık bulvar, cadde, sokak, alt geçit, üst geçit, köprü, meydan, kavşak, kaldırım ve yaya geçitlerinin aydınlatılmasından ve gerekli aydınlatma ve ölçüm sistemlerinin kurulmasından ve işletilmesinden sorumludur.
Alo 130 ne işe yarar?
Ürün Güvenlik Raporu ve Şikayet Bildirimi.
Yollarla ilgili şikayet nereye yapılır?
Alo 159, Türkiye karayolları ağında yer alan otoyol, devlet yolu ve il yollarında seyahat eden sürücülerin, yolculuk sırasında veya öncesinde kullanacakları yol güzergahı ile ilgili her türlü soru ve sorunlarına ilişkin bilgi ve yardım aldıkları bir hat.
Şikayet için nereyi arıyoruz?
Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.